czwartek, 23 stycznia 2014

List

Droga Holland!

   Minął już miesiąc od naszego ostatniego spotkania. Rozstaliśmy się i niczego sobie nie wyjaśniliśmy. Po długich namysłach zdecydowałem się napisać ten list.

   To co wydarzyło się wtedy w parku nie powinno się stać. Byłem głupi narażając naszą przyjaźń. Postąpiłem nierozważnie, pochopnie i bardzo tego żałuję. Ten ostatni miesiąc był szczególnie dla mnie trudny, ponieważ utraciłem dwie bliskie mi osoby: Ciebie i moją babcię, która zmarła tydzień po naszej rozłące. Obiecałem jej, że mi kiedyś wybaczysz, więc proszę Cię abyś pozwoliła mi spełnić tą obietnicę.

   Przepraszam Cię za wszystko i mam skrytą nadzieję, że mi kiedyś przebaczysz.

Dylan


22 komentarze:

  1. OMG! TO JEST CUDOWNE!!! Proszę pisz trochę dłuższe te rozdziały, bo jak przeczytam taki krótki to chcę więcej i więcej, BŁAGAM :)
    Agan :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Proponuje napisac ksiazke :) na pewno kupie
    http://marsdziwnnosci.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. jeeej, jakie świetne :) strasznie wciąga :D szkoda tylko, że takie krótkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne słowa :)
    Przy okazji zapraszam do siebie. Z okazji roku bloga organizuję rozdanie o wartości 150złotych. Może się skusisz? ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. robisz to dobrze Ci wychodzi i to jest super, dłuższe notki! :)
    karina-kaarina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wonderful pictures at your blog. <3

    xoxo
    Ina :*

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne:* Muszę dokładnie przejrzeć twojego bloga. Widać, że masz talent:)

    http://takewhatyouneed1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. maybe we can follow each other? let me know! <3
    http://shootingdiamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog :)
    http://veronelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy blog. Inny, ale mi się podoba.

    Pozdrawiam
    kala-kalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawie piszesz. Chociaż nie ukrywam że potrzebowałam chwili żeby to ogarnąć :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog :) Wspaniale piszesz.
    Pozdrawiam serdecznie
    http://yudemere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Twój blog wyróżnia się innoścą. Oczywicie pisze to w pozytywnym sensie. masz fajny styl pisania i nie powiem zaintrygowałaś mnie tą historią. czekam na nastepny i ma nadzieję , że w trakcie nie umrę z ciekawości. Buziaki kate ;-)

    P.S zapraszam do siebie. Właśnie pojawił się kolejny rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  14. Matko!! jesteś wspaniała!! Świetny blog! czekam na next!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawe! Ogólnie będę tu częściej wpadac :)

    http://alosojosdemilente.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny pościk :) Zapraszam do mnie ;) jeżeli ci sie spodoba to zaobserwuj, napisz w komętarzu że obserwujesz i zostaw link do swojego bloga a ja sie jak najszybciej odwdzięcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zostałaś nominowana do Liebster Award

    więcej informacji na moim blogu
    http://miss-you-baby.blogspot.com/p/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo zaciekawił mnie ten blog. jest taki inny. a ten list mega fajny. mam nadzieję, że nowe notki pojawią się szybko.
    ps. dziękuje za komentarz na moim blogu. <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Blog bardzo jest różniący się od pozostałych,a el nie martw się to dobrze czytam z ciekawością :)

    OdpowiedzUsuń
  20. OMG!! Baardzo mnie zaciekawiło to opowiadanie *u* Zgadzam się z powyższymi komentarzami: cudne i bardzo różniące się od pozostałych, ale to dobrze. <3

    OdpowiedzUsuń