sobota, 1 lutego 2014

Liebster Award!

Dziękuję za nominację od autorki bloga: http://miss-you-baby.blogspot.com/ , to dla mnie dużo znaczy.

Na początku muszę odpowiedzieć na kilka pytań:
1. Ulubieniec z 1D?
Harry ;P
2. Ile masz lat?
W tym roku skończę 15.
3. Co myślisz o LS?
Nie mam zdania na ten temat.
4. Jak twoi rodzice reagują na to że słuchasz One Direction?
Nie słucham tego zespołu, wolę The Pretty Reckless, ale moi rodzice nie wiedzą o tym i to nawet lepiej ;P
5. Co cię skłoniło do napisania bloga?
Na początku wylewałam moje emocje na paper, ale gdy zrobiło się tego naprawdę dużo wpadłam na pomysł założenia bloga. Na początku nie wiedziałam czy komuś się to spodoba i nie chciałam tego nigdzie publikować, ale czas zrobił swoje i tak powstał ten blog.
6. Co robisz gdy inni obrażają 1D?
Czasami sama potrafię ich obrazić, ale tylko na żarty żeby wkurzyć moją koleżankę. Ale gdy ktoś (np. moja siostra) ich krytykuje to pytam się czego im zazdrości.
7. Największy lęk?
Boję się pająków!
8,9,10. Podaj trzy fakty o sobie:
- Jestem osobą zamkniętą w sobie i ufam tylko sobie.
- Jestem Echelonem
- Jestem zwariowana, szalona i często mam głupawki xd

A teraz moje pytania do nominowanych:
1. Ile lat?
2. Jakie imię chciałabyś mieć?
3. Od kiedy Directioner?
4. Ulubieniec z 1D?
5. Trzy fakty o sobie.
6. Ulubiona książka?
7. Jaką sławną osobę chciałabyś spotkać (oprócz członków 1D)?
8. Co inspiruje Cię do pisania na blogu?
9. Kim chcesz zostać w przyszłości?
10. Czego najbardziej obawiasz się w życiu?
11. Jakie osoby podziwiasz (chodzi mi o cechy charakteru tych osób)?

Moje nominacje (ma być ich 11, ale ja nie lubię trzymać się zasad więc jest ich tylko 3):

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz